« オーストラリアのお友達の、ヘンリーが遊びに来ました。Henry of the friend in Australia came and visited. | トップページ | 金のなる木の花が咲きました! »

イギリスからのお客様(The visitor from the United Kingdom)

8月22日(金)から24日(日)の2泊3日の日程で、イギリスからの、お客様が、我が家に来ました。
彼の名は、マシューで、25歳。下郷町の英語指導助手です。
彼は、会津若松市に、日本語の勉強に来ていました。
初日の夕食は、寿司、2日目の夕食は、餃子を作りました。彼は、大変喜んでくれました。
2日目の夕方に、会津美里町の伊佐須美神社に連れて行きました。
外国人にとっては、神社は、とても興味深いようです。
私達は、Cimg2870近いうちに、Cimg2849彼のアパートへ行ってみるつもりです。

In (Friday) on August 22nd, the visitor from the United Kingdom came to my house.
He stayed at my house until (Sunday) on the 24th.
His name is Matthew.
It is 25 years old.
He is an English guide assistant in Shimogo-machi.
He came to the Japanese studying to Aizuwakamatsu City.
It made supper in the premiere sushi.
The Chinese meat dumpling was composed of supper on the 2nd.
He extremely rejoiced.
It took him to the Isa Sumi shrine in Aizu Misato-cho the evening on the 2nd.
For the person in the foreign country, the shrine seems very interesting.
We intend to attempt to go to his apartment while near.
 

|

« オーストラリアのお友達の、ヘンリーが遊びに来ました。Henry of the friend in Australia came and visited. | トップページ | 金のなる木の花が咲きました! »

「日記・コラム・つぶやき」カテゴリの記事

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)




トラックバック

この記事のトラックバックURL:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/130434/42258616

この記事へのトラックバック一覧です: イギリスからのお客様(The visitor from the United Kingdom):

« オーストラリアのお友達の、ヘンリーが遊びに来ました。Henry of the friend in Australia came and visited. | トップページ | 金のなる木の花が咲きました! »