« オーストラリアからのお客様 The visitor from Australia | トップページ | Jayが帰ってきました! »

Googleの地球クリーンアップ ウィークエンドへ参加!

Image_259  2007年10月13日(土)の早朝、Googleの「地球クリーンアップ ウィークエンド」に参加しました!

 当日は、鶴ヶ城北出丸大通り(マイロード)から鶴ヶ城公園ま での清掃を行いました。休日の朝、いつもより早起きして、みんなでボランティア活動なんて、すばらしいですね!すがすがしい一日を過ごすことができました!

In the early morning on October 13rd, 2007 ( Saturday ), it participated in " the weekend which cleans the earth " of Google.
In the day, it cleaned from the avenue on the Wakamatsu castle north side to the Wakamatsu castle park.
It felt that to get up early than usual in the morning of the holiday and to do a volunteer activity at all were a wonderful thing.
On this day, the extremely good day could be spent.

|

« オーストラリアからのお客様 The visitor from Australia | トップページ | Jayが帰ってきました! »

「日記・コラム・つぶやき」カテゴリの記事

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)




トラックバック

この記事のトラックバックURL:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/130434/16773159

この記事へのトラックバック一覧です: Googleの地球クリーンアップ ウィークエンドへ参加!:

« オーストラリアからのお客様 The visitor from Australia | トップページ | Jayが帰ってきました! »